Hoogte contributie voor het seizoen 2021/2022:

• Steunende leden € 38,50
  • 0-4 jaar € 13,70
  • Pupillen (geboren na 1-8-2009) € 108,50
  • Junioren (geboren na 1-8-2003) € 131,40
  • Veteranen € 112,10
  • Senioren (geboren voor 1-8-2003) € 158,70

Inning contributie

1. Door het invullen van de machtiging op het aanmeldformulier.
  2. Door toezending van een nota, waarbij € 6,80 aan administratiekosten in rekening wordt gebracht.

Privacy policy

Met de ondertekening van het inschrijfformulier geef je toestemming voor het vastleggen van je gegevens in onze ledenadministratie. Van onze leden worden teamfoto’s, pasfoto’s gemaakt die we nodig hebben voor bondsinschrijving. Ook kunnen er actiefoto’s gemaakt worden van wedstrijden. In het privacyregelement kun je lezen hoe we hiermee zorgvuldig omgaan. Als actief lid van SV Milsbeek - afdeling voetbal, word je daarmee ook automatisch lid van de KNVB. SV Milsbeek zorgt voor aanmelding bij de KNVB en contributieafdracht. Daarvoor hoef je zelf niets te doen.

Het lidmaatschap van voetbalvereniging Milsbeek wordt aangegaan voor de duur van 1 jaar. Als je je niet voor 15 mei hebt afgemeld, wordt het lidmaatschap automatisch met 1 jaar verlengd. De contributie wordt door de Algemene Ledenvergadering definitief vastgezet. Wanneer je gedurende het seizoen lid wordt, betaal je contributie naar rato.