Supportersclub

Secretaris: Peter Derks
Penningmeester: Ronald Jansen
Commissieleden: John Noij en Edwin Berns

De Supportersclub telt momenteel ruim 210 leden.
De contributie bedraagt €12,- per jaar.

Wat doet de Supportersclub zoal ???

• Onze doelstelling is; het begeleiden van onze selectie, dit alles in het belang van onze voetbalvereniging, om deze zo goed mogelijk én hoog mogelijk te laten spelen en zeker sportief te begeleiden.
  • Bij elke thuiswedstrijd wordt de supportersvlag geplaatst, ter ondersteuning van onze aanwezigheid.
  • Bij elke thuiswedstrijd wordt er een speler tot “Man of the Match”uitgeroepen.
  • Bij een kampioenschap van de elftallen van zowel de jeugd als de senioren wordt er voor een verrassing gezorgd.
  • Een of twee keer per jaar verzorgen wij, in samenwerking met het bestuur van onze voetbalvereniging en met onze sponsoren, wat lekkers te eten voor onze selectie en alle aanwezige gasten van die dag.
  • Meestal zorgen we ook met de Sinterklaasavond als de Sint in de kantine is voor iets lekkers; Riefkoekjes en lekkere Duitse Worsten.
  • Het bezoeken van spelers van alle elftallen die geblesseerd zijn of langdurig ziek zijn.
  • Alle andere gevallen, die in het belang van de vereniging zijn, zijn bespreekbaar!