Aan-/afmelden SV Milsbeek

Hoe meld je jezelf aan bij SV Milsbeek, afdeling voetbal?

KLIK HIER VOOR HET AAN/AFMELDFORMULIER

Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je hebt nog nooit eerder (in KNVB-competitieverband) gevoetbald
  2. Je hebt al eens (in KNVB-competitieverband) gevoetbald: bijvoorbeeld bij een andere vereniging

Ad 1: Je hebt nog nooit eerder (in KNVB-competitieverband) gevoetbald

1. Ben je jonger dan 18 jaar, kom dan eerst eens een viertal keren gratis mee trainen.
  2. Vul daarna – als je het dus leuk vindt om lid te worden van onze club – het online aanmeldformulier (zie bovenstaande link) zo volledig mogelijk in en zet je handtekening. Ben je nog geen 18, laat één van je ouders dan zijn of haar handtekening zetten.
  3. Lever het ingevulde aanmeldformulier in bij de ledenadministratie (Oudebaan 45 Milsbeek) of scan het in en mail het naar logtvd.svmilsbeek@gmail.com
  4. Van SV Milsbeek krijg je een voetbalshirt, -broek en sokken. Voor jeugdleden wordt hiervoor jaarlijks €15 aan extra bijdrage bovenop de contributie geheven voor het jeugd-kledingfonds. Voetbalschoenen en scheenbeschermers koop je zelf .
  5. SV Milsbeek meldt jou aan bij de KNVB. Zodra je een relatiecode hebt ontvangen, mag je deelnemen aan competitiewedstrijden van SV Milsbeek.

​​​​​​​Ad 2: Je hebt al eens (in KNVB-competitieverband) gevoetbald: bijvoorbeeld bij een andere vereniging

1. Ben je jonger dan 18 jaar, kom dan eens een viertal keren gratis mee trainen.
  3. Na ontvangst van het inschrijfformulier wordt je aangemeld in Sportlink en moet je vorige vereniging hieraan goedkeuring verlenen. Is dit gelukt, dan ben je lid van SV Milsbeek.
  4. Gaat het om (tussentijdse) overschrijving in verband met verhuizing? Vraag dan bij de gemeente Gennep een verklaring dat jij/jullie gezin in de gemeente Gennep woonachtig is.
  5. Lever alle documenten in bij de ledenadministratie (Oudebaan 45) of scan het in en mail het naar: logtvd.svmilsbeek@gmail.com
  6. Van SV Milsbeek krijg je een voetbalshirt, -broek en sokken. Voor jeugdleden wordt hiervoor jaarlijks €15 aan extra bijdrage bovenop de contributie geheven voor het jeugd-kledingfonds. Voetbalschoenen en scheenbeschermers koop je zelf.
  7. SV Milsbeek meldt jou aan bij de KNVB. Zodra je een relatiecode hebt ontvangen, mag je deelnemen aan competitiewedstrijden van SV Milsbeek.

LET OP:

Opzegging van je lidmaatschap dient voor 1 juni van het lopende seizoen ontvangen te zijn en kan enkel schriftelijk door het inleveren van het aan-/afmeldformulier (zie bovenstaande link) bij de ledenadministratie. Het formulier dient dus uiterlijk 31 mei in ons bezit te zijn. Indien het formulier te laat of niet ontvangen wordt, dan blijf je automatisch lid. Je bent dan dus ook contributie voor het gehele nieuwe seizoen verschuldigd, conform Artikel 7 Lid 2 van de statuten van SV Milsbeek.

Wijzigingen

• Adreswijziging, wijziging IBAN nummer kunnen alleen schriftelijk d.m.v. het aan-/afmeldformulier worden doorgegeven.
  • Wijziging van de lidmaatschapsvorm (Bijv. van spelend lid naar steunend lid of overgang van een seniorenelftal naar het veteranenelftal) kan ook alleen schriftelijk d.m.v. het aan-/afmeldformulier worden doorgegeven.

Neem bij vragen contact op met de ledenadministratie:

Toon van de Logt
Oudebaan 45