Sponsor in de Spot: Didi's Trimsalon

• Mensen maken een bedrijf. Kun je jezelf voorstellen? Wie ben je? Doe je zelf ook iets op de club?
    Ik ben Didi, samen met Rick en onze zoon Jur wonen we in de Schoolstraat. Rick speelt in het 3de elftal, waar de link met de voetbalclub dan ook mee gelegd is.
  • Hoe zou je je bedrijf in 3 zinnen beschrijven? Wat zijn de belangrijkste producten of diensten van je bedrijf?
    Bij Didi's trimsalon ben je welkom voor de vachtverzorging van jouw hond of konijn. De salon is van alle gemakken voorzien, waar na een behandeling, uw hond of konijn weer fris is en lekker in z'n vacht zit

• Waarom ben je sponsor bij onze vereniging?
    Ik ben sponsor omdat een sportclub een grote mooie toevoeging is in het dorpsleven. En wanneer je daar als lokale ondernemer je steentje in bij kan dragen, doe ik dat graag.

• Wat (aanbieding, actie, nieuws of vacature) wil je graag bij onze leden onder de aandacht brengen?
    Wist je dat wij ook een konijnenhotel hebben. Gaat u op vakantie of ondergaat uw konijn een medische behandeling? Bij ons kunnen ze terecht waar ze de juiste zorg en aandacht krijgen, die ze op dat moment nodig hebben. Daarnaast bieden wij ook kruiden en gezonde snacks aan als toevoeging op met menu voor konijnen. Benieuwd naar wat Didi's trimsalon allemaal te bieden heeft, neem een kijkje op www.didistrimsalon.nl of volg ons via de sociale kanalen.