Sponsor in de Spot: Zicht risico- en verzekeringsadviseurs

• Hoe zou je je bedrijf in 3 zinnen beschrijven? Wat zijn de belangrijkste producten of diensten van je bedrijf?
    Zicht risico- en verzekeringsadviseurs is een van de grotere assurantiekantoren van Nederland. Wij helpen klanten bij het maken van bewuste keuzes over financiële risico’s. Dit doen we met persoonlijk advies en financiële producten zoals verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Bij Zicht werken we samen met bijna alle verzekeringsmaatschappijen.
  • Mensen maken een bedrijf. Kun je jezelf voorstellen? Wie ben je? Doe je zelf ook iets op de club?
    Ik ben Hans de Bruin en al 30 jaar werkzaam in de assurantie-branche. Begonnen bij Van de Ven Assurantiën in Gennep, sinds 10 jaar onderdeel van Zicht. Sinds 2004 met veel plezier woonachtig in Milsbeek. Toen onze zoon Luuk op 5-jarige leeftijd ging voetballen bij SV Milsbeek werd ik meteen gevraagd om trainer te worden. De club was mij niet onbekend omdat mijn zwager een aantal jaren in het 1e heeft gevoetbald. Verder is mijn moeder een Milsbékse. Sindsdien ben ik van alle jeugdteams trainer/coach geweest. Dit seizoen ben ik leider van het 2e seniorenteam. Daarnaast ben ik sinds 2008 bestuurslid afdeling Voetbal.
  • Waarom ben je sponsor bij onze vereniging?
    Zicht is sponsor van SV Milsbeek omdat wij de vereniging een warm hart toedragen en uiteraard ook omdat ik zelf betrokken ben bij de club. Met sponsoring willen wij ook de naamsbekendheid van Zicht vergroten. Sport staat voor ontspanning, presteren, plezier een goede gezondheid en samenwerking. Allemaal zaken waar Zicht ook graag geassocieerd mee wil worden. Verder neemt de club een centrale plaats in Milsbeek in. Het draait om mensen bij elkaar brengen en maatschappelijke samenhang creëren in het dorp. Dit is belangrijk voor het sociale karakter en leefbaarheid. Dit ondersteunen wij graag.
  • Wat (aanbieding, actie, nieuws of vacature) wil je graag bij onze leden onder de aandacht brengen?
    Leden van SV Milsbeek kunnen hun privé verzekeringen met een aantrekkelijke korting onderbrengen bij Zicht. Het gaat om een collectief verzekeringspakket speciaal voor leden van SV Milsbeek met zeer scherpe premies en uitstekende verzekeringsvoorwaarden. Het mes snijdt hierbij aan twee kanten omdat de leden een mooie korting en goede verzekeringsvoorwaarden krijgen, maar het zorgt ook voor extra inkomsten voor de vereniging. SV Milsbeek ontvangt namelijk € 5,- per verzekering per jaar voor leden die drie of meer verzekeringen bij Zicht hebben afgesloten.