Sponsor in de Spot: De Diepen

• Mensen maken een bedrijf. Kun je jezelf voorstellen? Wie zijn jullie?
    Wij zijn Franc Holthuysen en Manon Holthuysen, vader en dochter die samen De Diepen runnen, beide geboren in Milsbeek en woonachtig bij De Diepen. Franc achter op het terrein en Manon in het ouderlijk huis van Franc.
    Manon is vroeger altijd lid geweest van korfbal vereniging SPES, een jaar geleden heb ik besloten te stoppen omdat het niet meer goed te combineren was met werk. Ook heb ik jaren de kaarsenactie en het SPES kamp met veel plezier georganiseerd. Wel moedig ik wanneer ik kan mijn oude team SPES 4 nog graag aan.

Hoe zou je je bedrijf in 3 zinnen beschrijven? Wat zijn de belangrijkste producten of diensten van je bedrijf?De Diepen eethuis & overnachten is een familiebedrijf van familie Holthuysen die al 3 generaties is gevestigd aan de Zwarteweg in Milsbeek. Het eethuis heeft diverse keus aan lunch, borrel en diner gerechten, een speeltuin voor kinderen en 2 zalen voor gelegenheden zoals familiedagen, verjaardagen etc. Ook verhuren wij sinds een aantal jaar 4 blokhutten en 2 trekkershutten, voor dagjes gasten of voor een langere vakantie. Momenteel worden de hutten uitgebreid met 2 luxere 2 persoons-hutten, voor langere verblijven.
  • Waarom ben je sponsor bij onze vereniging?
    Wij zijn sponsor geworden omdat Lonneke, Manon, Jolijn en de kinderen van Marc bij SPES korfbalden en wat jongens gingen voetballen. Wij vinden het als lokaal bedrijf belangrijk om samen te werken met verenigingen. Verenigingen zijn goed voor de leefbaarheid in het dorp.

• Wat (aanbieding, actie, nieuws of vacature) wil je graag bij onze leden onder de aandacht brengen?
    Zoek je nog een locatie voor het organiseren van je feestelijke gelegenheid met bijvoorbeeld een verzorgde feestavond een BBQ of iets anders? Kom dan eens langs om de mogelijkheden te bespreken, wij ontzorgen je graag!