Sponsor worden?

Voetbalvereniging SV Milsbeek

SV Milsbeek afdeling Voetbal is onderdeel van Sportvereniging Milsbeek. De voetbalvereniging heeft momenteel bijna 400 leden. Een voetbalvereniging met een rijke historie die sinds haar ontstaan op 28 juni 1928 vele leden en supporters een plezierige vrijetijdsbesteding biedt. Volgens onze filosofie moet het door de sfeer voldoende aantrekkelijk zijn om bij SV Milsbeek te kunnen voetballen.

SV Milsbeek is een actieve voetbalvereniging die graag het 'clubgebeuren' hoog houdt en daar zo hoog mogelijk mee wil scoren. Het runnen van een dergelijke vereniging is welhaast onmogelijk zonder de steun van sponsoren. Reden waarom we lokale en regionale bedrijfsleden vragen de exploitatie van de vereniging mogelijk te maken. Wij zorgen als tegenprestatie zoveel mogelijk voor positieve reclame. Je kunt met sponsoring je maatschappelijke betrokkenheid tonen met de Milsbeekse leefgemeenschap.

Junioren

De jeugd van SV Milsbeek bestaat uit 12 teams, waar in totaal 125 spelers actief zijn. Deze teams worden aangestuurd door een groep enthousiaste, deskundige trainers en vrijwillige begeleiders onder leiding van het jeugdbestuur.

Senioren

Voor de wat oudere jeugd van SV Milsbeek is er uiteraard ook plek binnen de vereniging. De afdeling senioren bestaat dan ook uit 4 standaardteams en een veteranenteam. Een grote groep uit deze elftallen is ook als vrijwilliger binnen de club actief. Dit niet alleen omdat zij SV Milsbeek een warm hart toedragen, maar hier bovenal ook veel plezier aan beleven.

Supporters

Ons sportpark aan de Zwarteweg is al jarenlang bekend terrein voor iedereen die SV Milsbeek een warm hart toedraagt. Wanneer een elftal actief is binnen de velden, worden zij aangemoedigd door deze groep supporters. Uitschieter is natuurlijk de zondagmiddag. Wanneer het eerste elftal aantreedt kunnen wij rekenen op een groot aantal supporters. Er is een zelfstandig functionerende supportersclub, die ongeveer 160 leden telt. De supportersclub organiseert activiteiten voor de selectie en zorgt voor attenties bij blijde en droevige gebeurtenissen van alle leden.