De club SV Milsbeek

SV Milsbeek heeft als thuishaven 'Sportpark Zwarteweg'. Een markante locatie met de St. Jansberg op de achtergrond. De afdelingen voetbal en korfbal delen het complex. Afdeling korfbal heet SPES Milsbeek. SPES is meervoudig Nationaal Kampioen bij het dameskorfbal, zowel op het veld als in de zaal. Iets om trots op te zijn!

De basis voor SV Milsbeek is een goede samenwerking zowel binnen als buiten het veld. Maar bovenal een goede sfeer, wat weer een vereiste is voor goede resultaten. Clubliefde zien we al bij de jongste spelers ontstaan. En die liefde blijft bestaan gezien de vele ouderen die in het weekend onze sporters aan komen moedigen.

De afdeling voetbal van SV Milsbeek telt op dit moment ruim 400 leden. De club brengt bij de senioren 4 en bij de jeugd 11 teams in het veld. Verder is er een Veteranenafdeling. De bijna 200 leden tellende supportersclub is een belangrijke stimulans voor de prestaties van het 1e elftal. Ook het grote aantal sponsoren is erg belangrijk. Mede daardoor kunnen de eindjes financieel aan elkaar geknoopt kunnen worden en worden vele spelende leden van een mooie outfit voorzien.
Daarnaast zijn er de vele vrijwilligers die in tal van hoedanigheden het sporten mogelijk maken. Trainers en leiders, grens- en scheidsrechters, de mensen in de kantine, de onderhoudsdienst voor terrein en accommodatie, bestuurders en organisatoren; belangeloos, maar met passie. Zonder hen geen vereniging.

Milsbeek is een club die goed in de Milsbeekse gemeenschap verankerd is, waar pit in zit en die tot prima prestaties in staat is. Kortom, een club om trots op te zijn!