Sponsor in de Spot: Het Hof mode voor mannen

• Mensen maken een bedrijf. Kun je jezelf voorstellen? Wie ben je? Doe je zelf ook iets op de club?
    Mijn naam is Peter Paul Kersten en ik ben 52 jaar. Getrouwd met Yvonne en vader van Fleur, Anna en Pim. Ik ben ruim 40 jaar lid van SV Milsbeek en speel in het 35+ elftal.
  • Hoe zou je je bedrijf in 3 zinnen beschrijven? Wat zijn de belangrijkste producten of diensten van je bedrijf?
    Het Hof mode voor mannen is een winkel voor mannenmode en is gevestigd op de Zandstraat in Gennep. We hebben een uitgebreide collectie met verschillende stijlen: casual, zakelijk of vrije tijd. Voor ieder wat wils. Met een persoonlijke en verregaande service staan we graag voor je klaar.

• Waarom ben je sponsor bij onze vereniging?
    Ik ben sponsor omdat ik het heel belangrijk vind voor ons dorp dat het verengingsleven blijft bestaan. Zowel voor de jeugd als voor de volwassenen.

• Wat (aanbieding, actie, nieuws of vacature) wil je graag bij onze leden onder de aandacht brengen?
    Het winterseizoen staat voor de deur, we hebben weer hele mooie nieuwe collecties ingekocht, dus graag tot ziens!