Nieuw voetbaltafelspel in de kantine

We hebben een nieuwe aanwinst voor onze club waar we mega enthousiast over zijn: een fonkelnieuw voetbaltafelspel! Dit is allemaal mogelijk gemaakt door de sponsoring van Peters Bouwkundig Adviesbureau.

Eigenaar Wouter Strien van Peters: "Mijn kinderen sporten allebei bij SV Milsbeek. Daarnaast train en begeleid ik het voetbalteam van mijn dochter. Wekelijks zie ik van dichtbij de betrokkenheid en het enthousiasme van de spelers en de vele vrijwilligers bij SV Milsbeek. Iedereen draagt zijn steentje bij aan de club. Het is mooi om ook op deze manier mijn bijdrage te leveren."

Dus, vanaf nu kunnen jullie je skills laten zien op het veld én aan de tafel. Kom snel langs en laten we samen plezier maken, zowel op als naast het veld!