Nederlaag SV Milsbeek

In de uitwedstrijd tegen HBV uit Beers heeft HBV revanche genomen voor de eerdere 9-0 nederlaag in Milsbeek.

Na een sterk eerste half uur van Milsbeek waarin enkele mooie kansen helaas niet werden benut werd de ruststand 0-0.
In de 2e helft scoorde HBV in de 60e minuut de openingstreffer. Milsbeek scoorde snel daarna de dikverdiende gelijkmaker. Vlak voor tijd scoorde HBV uit een corner en in blessuretijd de derde treffer met een onhoudbaar schot.
Door het gelijkspel van medekampioenskandidaat SES heeft Milsbeek nu nog een voorsprong van resp. 4 op SES en 6 punten op HBV. Er zijn nog 4 speelrondes. Het belooft dus een spannend slot van de competitie te worden.

Komende zondag tijdens super-sunday speelt SV Milsbeek thuis tegen het in degradatienood verkerende Achates. Om de titelstrijd geheel in eigen hand te houden zal deze wedstrijd gewonnen moeten worden. Nu zal Milsbeek zeker revanche willen nemen op de eerdere nederlaag in Ottersum. In de titelrace mag nu niet opnieuw puntverlies geleden worden. Alle ingedrieenten zijn dus aanwezig om deze derby op het sportpark aan de Zwarteweg te bezoeken.