Mooie opbrengst Vriendenloterij

Beste leden,

Sportvereniging Milsbeek ontving in totaal € 4.265,10 van de VriendenLoterij het afgelopen jaar.

Dankzij de leden die voor onze club meespelen in de VriendenLoterij heeft onze vereniging in totaal € 4.265,10 aan extra inkomsten ontvangen het afgelopen jaar. Een prachtige bijdrage waar we als club erg blij mee zijn. Hiermee kunnen wij o.a. het extra verduurzamen van onze accommodatie bekostigen.

In totaal heeft de VriendenLoterij dankzij haar deelnemers ruim € 5,3 miljoen geschonken aan ruim 3.700 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland het afgelopen jaar.

Als bestuur hopen wij dat de leden ons blijven steunen via de VriendenLoterij. Minimaal 40% van jouw inleg komt namelijk ten goede aan onze club.

Veel dank namens het bestuur!