JO10-2

gespeeld
punten

De JO 10-2

We zijn sinds dit jaar samen een team, we hebben het heel gezellig en daarom was dit een mooi moment om iets over ons te schrijven. Zodat ik iedereen voor kan stellen.

Onze trainers zijn Vincent, Jan Willem, Bert en Debora.

• Debora gaat altijd mee met onze wedstrijden. Debora de teamleider oftewel de coach. Debora altijd paraat voor een praatje. Altijd positief en bij ieder doelpunt heel enthousiast.
  • Bert: Een coach als de beste, iedereen op zijn positie houden kun jij wel, zelfs als Mick niet hoeft te voetballen ben je er nog bij.
  • (reserve) Dirk: Je ben altijd in voor een weddenschap, meestal met de meisjes en naar je bijnaam Dirk- Marie luister je kei goed.
  • (reserve) Mark: Op donderdag ben je er vaak met trainen, vaak serieus maar houdt ook wel van een grapje. En je kan heel hard roepen in de wedstrijden.

Dan nu onze teamleden. De toppers van Jo10-2:

• Saar: Ze is het beste in de spits, Saar staat daar altijd klaar om een bal in de goal te trappen. Met Kaylee samen een heel goed duo.
  • Kaylee: De beste op jou positie links midden, jou voorzet brengt vaak een goal. Je bent een hele goede voetbalster die het nog ver gaat schoppen.
  • Mees Vissers: In het middenveld ben je het meest op je plek. Je weet wat je moet doen. En als je dan je beste dag hebt kunnen er zomaar eens 3 achter elkaar in vliegen. Dat gaan we nog vaker doen Mees.
  • Brandon: Je bent altijd in voor een grapje, je bent goed in overspelen naar andere. Het was hartstikke gezellig dit jaar met jouw. Jammer dat je gaat stoppen.
  • Boas: Je bent een super goede verdediger, maar zelf maak je het liefst de goals. Je rent je rot door het hele veld en redt zo heel veel ballen. Wat een inzet! Je bent de beer van ons team.
  • Jules Nijsten: Oftewel Nijsten, twee met dezelfde naam zorgt voor verwarring een echte voetballer noem je bij de achternaam. In de verdediging sta je op de juiste plek. En als die bal dan komt dan geef je hem toch een knaller.
  • Teun: Je bijnaam is Teun de sloper. Niet te geloven wat je allemaal presteert, als verdediger heb je zelfs dit jaar een goal gemaakt. Wat was je trots, en de ijsjes waren heerlijk. Bedankt Debora!
  • Sjuul: De vliegende hollander. ONZE keeper. Dat doet hij als de beste. We zijn  allemaal super trots op je. En jij bent heel blij met de keeperstraining die je krijgt.

Op naar een nieuw voetbaljaar! Met veel gezelligheid en plezier.
Groetjes Saar ten Haaf